Autómentés, autószállítás, furgonszállítás, tréleres autómentő szolgáltatások Budapesten, Pest megyében, Magyarországon

2021. május 11. 15:03 - Taki autómentő

A magyar autópályák autómentős szemmel M0, M1, M2, M3


Magyarország számos autópálya található. Ha pontosan szeretnénk meghatározni őket, akkor ezt a listát kellene bemutatnunk:  M0 ,M1, M2, M3, M4, M5, M6, M7, M8, M9, M10, M15, M19, M25, M30, M31, M34, M35, M43, M44, M47, M51, M60, M70, M76, M85, M86, M100. Írásunkat két részre bontjuk. A mostaniban az M0, M1, M2 és M3 –as autópályákat mutatjuk be autómentős szemmel.

automentes-sulysap.jpg

M0 autópálya autómentős szemmel

A Budapest körbe ölelő körgyűrű, amit még nem fejeztek be. A legfontosabb tulajdonsága, hogy jelentős számú forgalom halad rajta keresztül nap, mint nap. Reggel 7 óra előtt még jól lehet rajta közlekedni, de később szinte megáll rajta az élet. Egy sima autópálya felújítás óriási dugókat tud rajta okozni. Az autómentés bizonyos szakaszon könnyen megoldható, de vannak részek, ahol kifejezetten veszélyes. Tipikus problémák: felforrt hűtővíz, hengerfejes meghibásodás, elektromos hibák miatt az autó nem indul, defekt és futómű hibák. A balesetek nagy része a szabálytalan sávváltásból és gyorshajtásból adódik.

M1 autópálya autómentős szemmel

Az M1 autópálya 171 kilométer hosszan vezet Budapesttől Bécsig. Itt a forgalom óriási. Budapest felé érkezve az M7 és M1 összekötésénél a számos sáv is kevés sok esetben, hogy az érkező forgalmat ne fogja meg. Éjszaka jól járható, de nyáron már reggel 6 órakor is szinte alig lehet rajta 100 km/h sebességnél gyorsabban közlekedni. Az autómentés a legtöbb szakaszon jól kivitelezhető. Néhány helyen viszont kifejezetten veszélyes. A balesetek nagy részét a gyorshajtás, kamionos forgalom és a koncentráció hiánya okozza. Tipikus problémák: defekt, futómű meghibásodás, félretankolás és az elektromos autók esetén az akkumulátor lemerülése.

M2 autópálya autómentős szemmel

Az M2 autópálya a nyugodt, kevésbé forgalmas autópályák közé sorolandó. Budapestet Váccal köti össze. A felújítás óta a sebességkorlátozásnak köszönhetően egyre kevesebb balesethez kell kivonulni. A forgalom elég csekély a nagyobb autósztrádákhoz viszonyítva. Az autómentés számos helyen nehézkes mivel az útszakasz egy sávra szűkül.  A kétsávos részeken az autómentés tökéletesen kivitelezhető.  A balesetek többsége itt a sebességkorlátozások figyelmen kívül hagyása miatt következik be. voltunk mi már tanúja olyan esetnek, mikor egy autót mentettünk és a 90 –es táblánál egy autó közel 140 km/h sebességgel száguldhatott el mellettünk. Az ilyen jellegű sebesség túllépéseknél az autó simán árokba tud landolni. Számtalanszor elmondjuk, hogy nemcsak a drága autó kerül a roncstelepre ebben az esetben, hanem a benne ülők testi épsége is bánja, sőt az autók kiemelése az árokból is jelentős költségeket emészt fel, mert speciális autómentő eszközök kellenek hozzá. Az M2-es autópályán a klasszikus futómű, gumi, motor és elektromos problémák mellett az árokból, szalagkorlátról, sárból történő autómentéshez is hívnak minket. Érdekes, hogy ezen az útszakaszon alig találkozhatunk félretankolással.

M3 autópálya autómentős szemmel

Az M3-as autópálya egy igazán zsúfolt autópályája Magyarországnak. Hosszát tekintve 280 kilométer, ami Budapestet Vásárosnaménnyal köti össze. Számos útszakasza jól járható a nap minden egyes időszakában. Tény, hogy a nagyobb városok közelében a közlekedés elég nehézkes. Például reggel 6.30 kor már Budapest irányába a 14 –es kilométernél ál a sor. Az utak állapota elég siralmas talán ennek is köszönhető, hogy egyre több futómű meghibásodáshoz (keréktörés, tengely meghibásodás, tartó elemek törése és meghibásodása) kell kivonulnunk.  Tény, hogy itt sem kell félteni az önjelölt Forma 1-es pilótákat. A belső sávban gyakran találkozunk olyan autókkal, akik jelentősen túllépik a megengedett 130 km/h sebességkorlátozást. Itt sajnos igen gyakori jelenség a szabálytalan sávváltás, ami mások életébe kerülhet. Az M3- autópályának a legtöbb szakaszán az autómentés kifejezetten jól kivitelezhető. A leginkább előforduló problémák a fentebb felsoroltak mellett a félretankolás, furgonok meghibásodása (nyáron felforr a hűtővíz), elektromos meghibásodásból adódó mozgásképtelenség. A zöldautók térnyerésével a dugók miatt gyakran kell kivonulni a lemerült akkumulátorokhoz is.autómentős

automento_1.jpg

Autómentős összegzés

Magyarország számos autópályával rendelkezik. A gépjármű tulajdonosok napi szinten használják tömegével ezeket az utakat. A magas gépjárműforgalomnak köszönhetően jelentős számú baleset és gépjármű meghibásodással találkozhat az ember. Ha Önnek meghibásodott az autója az M0, M1, M2, M3-as autópályán, hívjon minket bátran. Autómentés, autószállítás, autómentő szolgáltatásaink elérhetők Magyarország összes autópályáján. Következő írásunkban az M4, M5, M6 és M7-es autópálya kerül bemutatásra autómentős szemmel.

Taki autómentő: https://takiautomento.hu/

 024autómentő: https://024automento.hu/

 

  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://automento-budapest.blog.hu/api/trackback/id/tr9516531380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Autómentés, autószállítás, furgonszállítás, tréleres autómentő szolgáltatások Budapesten, Pest megyében, Magyarországon
süti beállítások módosítása